Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nin her yıl belediyeden hizmet alan vatandaşlara yönelikuyguladığı memnuniyet anketinde yüzde 94’lük başarı oranı çıktı. Battalgazi Belediye Başkanı
ve AK Parti Malatya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Selahattin Gürkan, “Hızı ve sürekliliği
esas alan hizmet anlayışına sahibiz” dedi.
Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi tarafından her yıl belediyeden bire bir hizmet alan
vatandaşlara yönelik uygulanan memnuniyet anketi yayınlandı. Anket sonuçlarına göre,2016
yılında Belediye’den hizmet alan vatandaşların yüzde 84’ü memnun iken, 2017’de bu oran
yüzde 86, 2018 yılında ise memnuniyet oranı yüzde 94’e yükseldi.
Belediye’nin farklı birimlerinden hizmet alan vatandaşlara yönelik olarak yapılan
memnuniyet anketine göre, 2016 yılında Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’ni arayarak
sorunlarını ileten 1327 vatandaşın sorunlarına anında müdahale edildiği ve hizmet
sonrasında yapılan memnuniyet anketinde 1117 kişinin verilen hizmetten memnun olduğu
ortaya çıktı. 2016 yılını yüzde 84’lük bir memnuniyet oranı ile kapatan Battalgazi Belediyesi
2017 yılında da başarısını sürdürdü. Söz konusu 2017 yılı içerisinde yine Çağrı Merkezi
üzerinden şikayetlerini bildiren 1231 vatandaşın yüzde 86’sı belediyenin hizmetlerinden
memnuniyetini dile getirdi. 2018 yılında ise çağrı merkezi aracılığı sorun bildiren ve
sorunların çözümü sonrası yapılan memnuniyet anketine katılan 1443 kişiden 1423’ünün son
derece memnun olduğu belirtildi.
“SORUNLARA ANINDA MÜDAHALE ETTİK”
2018 yılında Battalgazi Belediyesi’nin verdiği hizmetten memnuniyet oranının yüzde 94’lere
çıktığını belirten Battalgazi Belediye Başkanı ve AK Parti Malatya Büyükşehir Belediye Başkan
Adayı Selahattin Gürkan, Battalgazi Belediyesi’nin, ‘Sorunlara hızlı müdahale etme’
noktasında her zaman hassas bir yaklaşım sergilediğini belirterek, “Vatandaşlarımız sadece
çağrı merkezimiz aracılığı ile değil, bizzat benim üzerimden de sorunlarını aktarıyorlar. Bana
ulaşsın ya da ulaşmasın, birimlere ulaşan her soruna anında müdahale eden bir çalışma
prensibimiz var. Vatandaşlarımızın hiçbir sorununu kulak ardı etmedik, bundan sonraki
süreçte de etmeyeceğiz. Bizim vatandaşımız aynen bir mimar, mühendis hatta Belediye
Başkanı hassasiyetiyle mahallesinin sorunlarına bakıyor. Duyarlı bir yaklaşım sergiliyor.
Anında sorunu bize iletiyor. Çünkü biliyor, bize iletilen her sorun anında çözülür, çözülmek
zorundadır. Çünkü bizim için aslolan vatandaşımızın huzuru ve mutluluğudur” ifadelerini
kullandı.
Vatandaşın sorunlarına hiçbir dönemde kayıtsız kalmadıklarını belirten Gürkan şöyle
konuştu, “Her yıl başarımızın üzerine başarı ekleyerek devam ettik. Battalgazi Belediyesi’ni
farklı kılan, hizmetlerin takip edilebilirliği ve vatandaşın sorunlarına anında müdahaledir. Biz,
vatandaştan gelen hiçbir talebi görmezden gelmedik. Eğer bir sorunu zamanında takip edip
çözerseniz şehirde insanların yüzü güler. Eğer sorun iletmenize rağmen hiçbir şekilde bir
gelişme olmaz ise orada huzursuzluk ve mutsuzluk vardır. Eğer vatandaşa hizmet ediyorsanız,
eğer bulunduğunuz makam onlara hizmet amacı güdüyorsa o zaman gereğini yapmalısınız.
İşte vatandaşlarımızın hizmetlerimizden memnun kalmasının temel nedeni, bizim işimizi heranlamıyla ciddiye almamızdan kaynaklanmaktadır. İnşallah Büyükşehir Belediye başkanlığına
seçilmemiz halinde de aynı titizliğimiz, sorunlara anında müdahale etme hassasiyetimiz
artarak devam edecektir.”
ve AK Parti Malatya Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Selahattin Gürkan, “Hızı ve sürekliliği
esas alan hizmet anlayışına sahibiz” dedi.
Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi tarafından her yıl belediyeden bire bir hizmet alan
vatandaşlara yönelik uygulanan memnuniyet anketi yayınlandı. Anket sonuçlarına göre,2016
yılında Belediye’den hizmet alan vatandaşların yüzde 84’ü memnun iken, 2017’de bu oran
yüzde 86, 2018 yılında ise memnuniyet oranı yüzde 94’e yükseldi.
Belediye’nin farklı birimlerinden hizmet alan vatandaşlara yönelik olarak yapılan
memnuniyet anketine göre, 2016 yılında Battalgazi Belediyesi Çağrı Merkezi’ni arayarak
sorunlarını ileten 1327 vatandaşın sorunlarına anında müdahale edildiği ve hizmet
sonrasında yapılan memnuniyet anketinde 1117 kişinin verilen hizmetten memnun olduğu
ortaya çıktı. 2016 yılını yüzde 84’lük bir memnuniyet oranı ile kapatan Battalgazi Belediyesi
2017 yılında da başarısını sürdürdü. Söz konusu 2017 yılı içerisinde yine Çağrı Merkezi
üzerinden şikayetlerini bildiren 1231 vatandaşın yüzde 86’sı belediyenin hizmetlerinden
memnuniyetini dile getirdi. 2018 yılında ise çağrı merkezi aracılığı sorun bildiren ve
sorunların çözümü sonrası yapılan memnuniyet anketine katılan 1443 kişiden 1423’ünün son
derece memnun olduğu belirtildi.
“SORUNLARA ANINDA MÜDAHALE ETTİK”
2018 yılında Battalgazi Belediyesi’nin verdiği hizmetten memnuniyet oranının yüzde 94’lere
çıktığını belirten Battalgazi Belediye Başkanı ve AK Parti Malatya Büyükşehir Belediye Başkan
Adayı Selahattin Gürkan, Battalgazi Belediyesi’nin, ‘Sorunlara hızlı müdahale etme’
noktasında her zaman hassas bir yaklaşım sergilediğini belirterek, “Vatandaşlarımız sadece
çağrı merkezimiz aracılığı ile değil, bizzat benim üzerimden de sorunlarını aktarıyorlar. Bana
ulaşsın ya da ulaşmasın, birimlere ulaşan her soruna anında müdahale eden bir çalışma
prensibimiz var. Vatandaşlarımızın hiçbir sorununu kulak ardı etmedik, bundan sonraki
süreçte de etmeyeceğiz. Bizim vatandaşımız aynen bir mimar, mühendis hatta Belediye
Başkanı hassasiyetiyle mahallesinin sorunlarına bakıyor. Duyarlı bir yaklaşım sergiliyor.
Anında sorunu bize iletiyor. Çünkü biliyor, bize iletilen her sorun anında çözülür, çözülmek
zorundadır. Çünkü bizim için aslolan vatandaşımızın huzuru ve mutluluğudur” ifadelerini
kullandı.
Vatandaşın sorunlarına hiçbir dönemde kayıtsız kalmadıklarını belirten Gürkan şöyle
konuştu, “Her yıl başarımızın üzerine başarı ekleyerek devam ettik. Battalgazi Belediyesi’ni
farklı kılan, hizmetlerin takip edilebilirliği ve vatandaşın sorunlarına anında müdahaledir. Biz,
vatandaştan gelen hiçbir talebi görmezden gelmedik. Eğer bir sorunu zamanında takip edip
çözerseniz şehirde insanların yüzü güler. Eğer sorun iletmenize rağmen hiçbir şekilde bir
gelişme olmaz ise orada huzursuzluk ve mutsuzluk vardır. Eğer vatandaşa hizmet ediyorsanız,
eğer bulunduğunuz makam onlara hizmet amacı güdüyorsa o zaman gereğini yapmalısınız.
İşte vatandaşlarımızın hizmetlerimizden memnun kalmasının temel nedeni, bizim işimizi heranlamıyla ciddiye almamızdan kaynaklanmaktadır. İnşallah Büyükşehir Belediye başkanlığına
seçilmemiz halinde de aynı titizliğimiz, sorunlara anında müdahale etme hassasiyetimiz
artarak devam edecektir.”